7. Blogovali byste o firemních produktech nebo o organizacích pokud by vás o to požádali?
Oproti tomu, jak firmy blogy přehlíží, je ochota blogerů k blogování o firmách
podstatně vyšší.
Blogovali byste o firemních produktech nebo o organizacích pokud by vás o to požádali?
Odpověď | Počet | Procenta | Blog Survey |
Přezkoumal bych je a napsal kladnou nebo zápornou zkušenost | 64 | 42,7 % | 41,8 % |
Ne | 43 | 28,7 % | 26,1 % |
Ano, pokud by to mělo vztah k mému blogu | 32 | 21,3 % | 26,9 % |
Ano | 11 | 7,3 % | 5,2 % |
Téměř 3/4 blogujících je ochotno blognout firmu nebo její produkt:
Blogovali byste o firemních produktech nebo o organizacích pokud by vás o to požádali?
Co z výsledků plyne:
- rovná polovina domácích blogerů by firmu bezpodmínečně blogla,
- většina z nich (42,7 %) by se nerozpakovala napsat třeba negativní zkušenost,
- pětina by blogovala o firmě, pokud by měla
nějaký vztah k jejich blogu.
Blogeři jsou víc otevření k blogování o firmách a jejich výrobcích než
k vystavení placené reklamy (97 % reklamu nemá a 67 %
reklamu jasně odmítá).
Srovnání s cizinou
Porovnání domácích a zahraničních je opět téměř totožné.
Výsledky výzkumu
- Jak často blogujete?
- Kde blogujete?
- Kolik máte blogů?
- Máte na svém blogu placenou reklamu?
- Pokud nemáte na blogu reklamu, proč?
- Kontaktovala vás nějaká firma nebo organizace abyste blogovali o nich nebo o jejich produktech?
- Blogovali byste o firemních produktech nebo o organizacích pokud by vás o to požádali?
- Jaký používáte blogovací systém?
- Kde získáváte informace pro váš blog?
- Proč blogujete?