Před pár minutami dorazil do mého firemního mailboxu další spam v souvislosti s EU (čekám kdy otevřu konzervu a tam bude…). Tentokrát se nápad na oblažení národa další skvělou nabídkou urodil v ČSOB. Cituji:
…v těchto dnech se rozhodujete, zda v referendu odevzdáte svůj hlas pro vstupČeské republiky do EU. Zvažujete argumenty, které převáží při Vaší volbě.Vaše banka, ČSOB, pro Vás připravila hlavní okruhy otázek a odpovědí zoblasti financí. Najdete je na naší adrese…
Zdá se, že po politicích začínají i obchodomuži objevovat možnosti internetu. Šéfové se naučili číst e-maily (někteří i přeposílat a dokonce odesílat) a někteří možná také vynalezli spam. Nebo se reklamní guru, vidouce ePokroky křenů, nebojí navrhnout něco tak (dříve) troufalého, jako je využití internetu. To nás čeká pěkná budoucnost.
Autorovi se povedl i P.S. Krátká ukázka: …Není naším záměrem nadužívat Vaší schránky, jejíž adresu jste nám laskavě dali k dispozici…
Nějak si neuvědomuji, že bych jim dal firemní e-mail. Leda že… Ano, je vystaven na našem firemním webu.
Mimochodem pánové marketingoví kreativci, manageři a spol., není náhodou v EU spamování zakázáno?