O novém Seznamu jsem už psal. To co jsem seznamu především vytkl, bylo snížení použitelnosti (malá přehlednost, mnoho reklam atd.). Přál jsem si, aby Seznam trochu zgooglovatěl. Aby se stal jednodušším na používání. S tím do značné míry souvisí také optimální velikost stránky. Na pomoc jsem si vzal nový Web Page Analyzer.
Pokusil jsem se o srovnání významných vyhledávačů a katalogů. Co jsem zjistil:
Parametr | Seznam | Yahoo | Jyxo | |
---|---|---|---|---|
TOTAL_OBJECTS | 5 | – | 1 | 1 |
TOTAL_IMAGES | 3 | – | 1 | 1 |
TOTAL_CSS | 1 | – | – | 1 |
TOTAL_SIZE | 3 | 3 | 1 | 1 |
HTML_SIZE | 1 | 3 | 1 | 1 |
IMAGE_SIZE | 5 | 1 | 1 | 1 |
SCRIPT_SIZE | 5 | 5 | 1 | 1 |
CSS_SIZE | 3 | – | – | 3 |
Hlášení WPA jsem převedl ze slovní podoby do podoby školních známek (1 = Congratulations, 3 = Caution, 5 = Warning!). Průměrné známky daly toto pořadí:
Co kdyby se na Seznamu zamysleli, až budou příště dumat nad tím, jak se stát jedničkou? Třeba by jim mohl napovědět úspěch Google? Tím, že přidají reklam, si moc nepomůžou.
Mimo téma: Seznam, najdu tam co neznám. Ale když já bych tam chtěl najít to co znám a co hledám.