Konečně jsem se dokopal k tomu, abych zase jednou udělal pořádek v doručené poště. Naštěstí tam byly skoro samé maily, které jsem poslal sám sobě. Je to totiž má osvědčená metoda, jak si něco připomenout.
V poště (někdy notně staré) jsem našel pár odkazů na on-line nástroje pro SEO. Pro zkušené SEO matadory to jistě nebude nic nového, ale třeba to někomu pomůže. Tak jdeme na to!
- Ille-design Keyword Density Analyzer
- Český nástroj na měření hustoty klíčových slov na zadané stránce. Na rozdíl od cizích nástrojů si umí docela dobře poradit s češtinou.
- Keyword density & prominence
- Notoricky známý nástroj mj. na měření hustoty klíčových slov.
- HTML Page Breakdown
- Nástroj určí, jak rychle se stahují jednotlivé části zadané stránky. Rychlost stažení webové stránky může významně ovlivnit chování indexovacích robotů.
- Hledání kombinací
- Nástroj od ETARGETu naznačí v jakých kombinacích je hledáno zadané slovo.
- What is section targeting and how do I implement it?
- Pomalu se dostávám mimo avizované téma, kterým je SEO. Ale reklama se SEO taky souvisí. Článek je o tom, jak upřesnit cílení Google AdSense vložením dvou poznámek do (X)HTML kódu.
And Now for Something Completely Different
Jaký světácký nadpis. Ale nenapadl mě žádný jiný oslí můstek, kterým bych do tohoto spotu nacpal níže uvedené odkazy. Vlastně se jedná také o odkazy ze starších mailů, které jsem napsal sám sobě. Oba odkazy jsou na mé oblíbené téma kam čučí júzři.
- Scanning Consideration Sets And Their Importance To Search Marketers
- Eyetracking ve službách prodeje.
- Eyetracking points the way to effective news article design
- Poslední obrázek je opravdu zajímavý, pánové.