Dršťková v Carrefouru je zhusta propírána nejenom na blozích, ale také v klasických médiích. Teď nechci rozebírat svůj názor na nepřiměřený a neoprávněný zásah nervní ochranky. Zajímavé je sledovat nárůst návštěvnosti blogů, které kauzu komentují. U některých blogů se jedná o násobky běžné návštěvnosti.
Co za tímto nárůstem návštěvnosti stojí? Je to hlavně zajímavé téma, které se více méně dotýká každého (někdo je bloger, každý je ale čas od času zákazník a mohl by jednu taky koupit). Řada autorů má chuť se k věci vyjádřit, podívat se na ni ze svého úhlu pohledu. Mnoho lidí chce získat další informace. Teorie blogování převedená do praxe.
Bití fotoamatérů se také věnují běžná média a to u nás zatím není pravidlem, aby se témata z blogů přenášela ke klasikům. Daniel to pravděpodobně chtěl změnit, když k akci docela pragmaticky přizval kolegu „papírového“ novináře.
Pár názorů, se kterými mohu souhlasit: