…neboli hledíc nehledíc jinak též nehleď a jeď!
Když denně vyjíždím v Kroměříži z parkoviště u firmy PLASTIKA a.s. proklínám den, kdy metr od výjezdu postavili reklamu firmy Autosklo Hleďa. Mám totiž dvě možnosti. Buď zůstanu pěkně schovaný za reklamou (nehleďa doprava), nebo si trochu povyjedu (doprava hleďa) a získám (nehleďa doleva) bonus ve formě sešrotování z leva se řítícím autem, protože stojím předkem auta v půlce jízdního pruhu.
Na druhou stranu firma Autosklo Hleďa na bezpečnost provozu opravdu myslí. Na jejich stránkách se skví heslo …ať je Vaše jízda vždy bezpečná a spolehlivá.
Tomu ale reklama u výjezdu z parkoviště na čtyřproudový obchvat Kroměříže příliš neodpovídá. Nebo že bych se měl řídit jinou reklamou firmy Autosklo Hleďa? Ta je totiž nazvaná Nehleď a jeď. To by do sebe zapadalo.
A pak se mi nedivte, že nemám rád reklamy v jakékoli podobě.