CNet v článku Google tops the search charts informuje o průzkumu Nielsen/NetRatings, který se zaměřil na používání vyhledávačů v letošním lednu (via ABAKUS SEO blog). Z výsledků vyplývá, že Google je stále dominantním vyhledávačem:

Vyhledávače v lednu 2004

Používání vyhledávačů, leden 2004

Používání vyhledávačů dle Nielsen/NetRatings (leden 2004)
Vyhledávač Užití
Google 39 %
Yahoo 30 %
MSN 30 %
AOL 15 %
Ask Jeeves 8 %

Poznámka: Součet přesahuje 100 %, protože lidé využívají více než 1 vyhledávač.

Podle zprávy 39 % Američanů použilo v lednu vyhledávač (tj. 76 % aktivně surfujících). Průměrná doba strávená na vyhledávači byla asi 40 minut.

Jason Levin, analytik Nielsen/NetRatings, prohlásil: Vyhledávače pokračují v tom, aby se staly hlavním nástrojem lidí pro navigování na webu.

Souvislosti