Aneb šup sem šup tam (nemůžu si pomoct, abych to sem nenapsal, protože tohle mě napadlo při pohledu na titulek webu SEO-SEM.cz).
Rober Němec a spol. (jako ve spolupráci
) vyhlásil soutěž (díky za spam) o optimalizaci výrazu běžešelemovací řůčovičky na co nejlepší SERP pozici a to hned v několika kategoriích. Přidám se tedy do davu, který Robertovi sedne na lep a poslouží mu coby levná hlásná trouba (ale i toto je blogování).
Jak jsem tak pročítal spoty a komentáře k nim, je cítit silná averze ke komerci dělané určitým způsobem. Robert nechtěl zopakovat chybu, kterou udělali pořadatelé soutěže Nigritude Ultramarine, protože tam to všem SEO-CEO vyfoukl bloger Anil Dash (blogeři ve světě asi taky nemají rádi to co našinci). Tady máme hned celou řadu kategorií. Mimochodem loga obou soutěží mi přijdou dost podobná (to je náhodička). Vlastně celá idea soutěže bezrolovacích laštoviček je vlastně dost podobná.
Robert prostě předvedl, co dobře umí. Umí se dobře prodat (píše články, hojně komentuje, účastní se e-mailových konferencí atd.). Všechno se počítá a o bezobsažných ančovičkách se všude mluví. Někteří možná začali oficiálně soutěžit (ikonu jsem zatím nikde nezahlédl, ale Robert to říká), někteří nějakou optimalizaci otevřeně provedli, jiní hovoří o kravinách, ale párkát jen tak pro jistotu (co kdyby) výraz v prvním pádu množného čísla do svých spotů začlenili. No a někteří jenom pořád kritizují (třeba já).
Když se tak dívám na pravidla soutěže, tak musím říct, že registrované partnerství s Robertem neuzavřu a ani ikonku soutěže na své stránky neumístím. Abych předešel otázkám tak prostě proto, že se nerad kdekoli registruji a s grafikou na svých webech šetřím. No a samozřejmě proto, protože bych nevyhrál a to bych vážně neunesl (doufám, že vyhrají Pixiho Běžešelemovací řůčovičky).
Souvislosti
Třeba některým (i ne)soutěžícím odkazy pomohou (když už jsou někteří takoví noční ptáci).
- Jak bych vyhrával foťáky – Dušan Janovský
- Běžešelemovací řůčovičky Roberta CEO Němce (dot COM) – Petr Staníček
- SPAM : RobertNemec.com, že by neznal Zákon o regulaci reklamy? – Daniel Dočekal
- Běžešelemovací řůčovičky – Petr Weida
- Yuhův návod na „běžešelemovací řůčovičky“ – Michal Krutiš
- SEO zviditelnění – Jan Bien