(Agentura Divoká kachna) Bystřice pod Hostýnem, 4. září 2004

Premiér Stanislav Gross představil druhou část své bilboardové kampaně, která má za cíl komunikovat ekonomickou politiku mladého ministerského předsedy. První část kampaně, která podle informací z kruhů blízkých premiérovi stála kolem 8 milionů korun, byla zaměřena především na zlepšení blbé nálady obyvatelstva. Tento úkol byl beze zbytku splněn.

Druhá část se ponese ve znamení doplňkové sady velkoplošných plakátů s hesly vybranými z ekonomického programu nové vlády. První snímek druhé etapy (obrázek JPEG 19 kB) pořídil náš zvláštní zpravodaj v Bystřici pod Hostýnem. Autoři vyšli z původní kompozice a image pana premiéra je pouze lehce změněno. Uvidíme, jestli bude kampaň podobně úspěšná, jako její první část.

Zase vážně

A teď zase chvilku vážně. Možná jste poznali, že začátek spotu je tak trochu legrace. Skutečný snímek (JPEG 15 kB), který ukazuje kouzlo humoru nechtěného, jsem pořídil dnes ráno na autobusovém nádraží v Bystřici pod Hostýnem. To co zobrazuje první snímek, jsem si v hlavě promítnul při prvním mrknutí na oba sousedící bilboardy. Musím se přiznat, že tahle freudovská vizuální přesmyčka mě docela pobavila. Začátek našeho rodinného výletu se díky tomu docela vyvedl. Možná to pobavilo i vás.