Google Images začal pod informací o počtech zobrazených a nalezených obrázků zobrazovat přepínač pro zobrazení obrázků podle velikosti:

Výsledky hledání obrázků na Google

Filtr zobrazení obrázků podle velikosti

Filtr pravděpodobně rozděluje obrázky podle fyzických rozměrů. Velikost souboru není brána v potaz. Nabízí se 4 způsoby zobrazení:

  • Libovolně velké (v originále All sizes).
  • Velké (Large).
  • Střední (Medium).
  • Malé (Small).

Zároveň byl do odkazu přidán parametr imgsz, který pro hodnotu medium má hodnotu small|medium|large|xlarge, takže Google má nastaven větší interval. Je možné použít i jednu z hodnot.

Přesnou rozměrovou hranici, podle které Google vybírá obrázky jsem nezjistil. Z krátkého pozorování se zdá, že velké obrázky začínají někde pod hranicí 600 px, střední nad 75 px. Pokud ale testuji víc dotazů vidím, že se hodnoty prolínají. Je možné, že Google pracuje s plošným obsahem obrázků.

Posted in SEO