Málokdo chce, aby jeho stránky byly neúspěšné. Málokdo chce mít nepoužitelné stránky. Málokdo ale umí použitelné stránky vytvořit a ne každý ví, jak využít obchodního potenciálu svých webových stránek. Pokud si je autor webu vědom nedostatků stránek, které tvoří, může se mnoha způsoby zlepšovat. Může třeba navštívit školení.
Já se na jedno takové školení chystal a před jeho začátkem jsem napsal:
Pokud máte zájem, aby váš web byl (nejen) obchodně úspěšný, může být kurz tvorby použitelných a obchodně úspěšných stránek určen právě vám.
Po absolvování kurzu tvorby použitelných a obchodně úspěšných stránek můžu prohlásit, že kdo koupí, neprohloupí. Marek Prokop totiž použitelnosti webových stránek rozumí. Jeho výklad je srozumitelný, příklady názorné a odpovědi fundované. Účastník kurzu doslova na vlastní kůži pozná, jak se provádí uživatelské testování a to jak v pozici testovaného, tak i testujícího. Odvážní jedinci přitom mohou do arény předhodit své vlastní webové stránky.
A co říct na závěr? Po absolvování úterního kurzu mohu prohlásit, že pokud máte zájem, aby váš web byl (nejen) obchodně úspěšný, je kurz tvorby použitelných a obchodně úspěšných stránek určen právě vám.