CNet v článku Google tops the search charts informuje o průzkumu Nielsen/NetRatings, který se zaměřil na používání vyhledávačů v letošním lednu (via ABAKUS SEO blog). Z výsledků vyplývá, že Google je stále dominantním vyhledávačem:
Používání vyhledávačů, leden 2004
Vyhledávač | Užití |
---|---|
39 % | |
Yahoo | 30 % |
MSN | 30 % |
AOL | 15 % |
Ask Jeeves | 8 % |
Poznámka: Součet přesahuje 100 %, protože lidé využívají více než 1 vyhledávač.
Podle zprávy 39 % Američanů použilo v lednu vyhledávač (tj. 76 % aktivně surfujících). Průměrná doba strávená na vyhledávači byla asi 40 minut.
Jason Levin, analytik Nielsen/NetRatings, prohlásil: Vyhledávače pokračují v tom, aby se staly hlavním nástrojem lidí pro navigování na webu.