První spot Výskyt tagů zaznamenal solidní ohlas. Co se týká metodiky, tak jsem použil málý vzorek: svůj web conVERTER a aktuální obsah cache mého počítače. V tomto pokračování bych nabídl objektivnější obrázek:
- 22 uživatelů různé úrovně a různých zájmů (obsah části cache prohlížeče IE)
- 1100 souborů (celková velikost 15 445 kB))
- 208 443 tagů
- Obsah cache z 21. 11. 2003
| Značka (tag) | Výskyt |
|---|---|
| table | 16,1 % |
| img | 14,0 % |
| a | 13,9 % |
| br | 10,7 % |
| form | 6,9 % |
| font | 5,5 % |
| nespec. | 4,7 % |
| b | 4,2 % |
| !– | 4,1 % |
| div | 3,9 % |
| p | 2,9 % |
| span | 1,8 % |
| script | 1,6 % |
| meta | 1,5 % |
| ol/ul | 1,0 % |
V tabulce zobrazená první patnáctka v podstatě potvrzuje stesky kritiků některých současných (a minulých i budoucích) praktik webdesignerů:
- používání tabulek pro rozvržení dokumentu
- nadměrné používání obrázků
- značka
brpro vytváření seznamů, menu a odstavců - používání zakázaných/nedoporučených značek pro formátování – např.
fontab - výskyt neexistujících nebo chybně zapsaných značek (v tabulce v položce nespec.).