První spot Výskyt tagů zaznamenal solidní ohlas. Co se týká metodiky, tak jsem použil málý vzorek: svůj web conVERTER a aktuální obsah cache mého počítače. V tomto pokračování bych nabídl objektivnější obrázek:
- 22 uživatelů různé úrovně a různých zájmů (obsah části cache prohlížeče IE)
- 1100 souborů (celková velikost 15 445 kB))
- 208 443 tagů
- Obsah cache z 21. 11. 2003
Značka (tag) | Výskyt |
---|---|
table | 16,1 % |
img | 14,0 % |
a | 13,9 % |
br | 10,7 % |
form | 6,9 % |
font | 5,5 % |
nespec. | 4,7 % |
b | 4,2 % |
!– | 4,1 % |
div | 3,9 % |
p | 2,9 % |
span | 1,8 % |
script | 1,6 % |
meta | 1,5 % |
ol/ul | 1,0 % |
V tabulce zobrazená první patnáctka v podstatě potvrzuje stesky kritiků některých současných (a minulých i budoucích) praktik webdesignerů:
- používání tabulek pro rozvržení dokumentu
- nadměrné používání obrázků
- značka
br
pro vytváření seznamů, menu a odstavců - používání zakázaných/nedoporučených značek pro formátování – např.
font
ab
- výskyt neexistujících nebo chybně zapsaných značek (v tabulce v položce nespec.).